top of page

JesteÅ›my ekspertami w rekrutacji techników.

Jak dziaÅ‚a usÅ‚uga rekrutacji techników?

Planowana realizacja projektu może czasami wymagać wiÄ™kszego zespoÅ‚u o wyższych lub bardziej zróżnicowanych kompetencjach niż obecnie posiada firma. Jednym z rozwiÄ…zaÅ„ jest przeprowadzenie szeregu procesów rekrutacyjnych w celu znalezienia odpowiednich kandydatów – zajmuje to jednak dużo czasu i pochÅ‚ania znaczne zasoby finansowe. Ta wada nie wystÄ™puje w przypadku leasingu zespoÅ‚owego. SpecjaliÅ›ci pozyskani w ramach leasingu zespoÅ‚owego szybko stajÄ… siÄ™ częściÄ… zespoÅ‚u, wnoszÄ…c szereg nowych umiejÄ™tnoÅ›ci i dodatkowÄ… moc obliczeniowÄ….

​

​

Dla wielu firm caÅ‚kowity lub częściowy outsourcing zadaÅ„ może być kuszÄ…cÄ… opcjÄ…. Zatrudnienie zewnÄ™trznego wykonawcy odciąża firmÄ™ od koniecznoÅ›ci utrzymywania wÅ‚asnej infrastruktury, co czyni jÄ… doskonaÅ‚ym wyborem, gdy nie ma możliwoÅ›ci powiÄ™kszenia zespoÅ‚u czy zasobów sprzÄ™towych. JeÅ›li firma ma takÄ… możliwość, warto rozważyć leasing zespoÅ‚owy. SpecjaliÅ›ci zewnÄ™trzni delegowani do wykonywania okreÅ›lonych zadaÅ„ stajÄ… siÄ™ na okreÅ›lony czas częściÄ… firmy, wnoszÄ…c swoje umiejÄ™tnoÅ›ci i korzystajÄ…c z jej zasobów.

Na jakie stanowiska prowadzimy rekrutacje?

Elektrycy

Mechanicy

Monterzy

Spawacze

Operatorzy wózków widÅ‚owych

Operatorzy wind platformowych

Operatorzy Å‚adowarek teleskopowych

Programiści PLC

Proces rekrutacji

1. Konsultacja z klientem

UsÅ‚uga rekrutacyjna inicjuje proces poprzez zrozumienie specyficznych wymagaÅ„ klienta. Obejmuje to szczegóÅ‚owe dyskusje z firmÄ… w celu okreÅ›lenia ról technicznych, umiejÄ™tnoÅ›ci, kwalifikacji, poziomów doÅ›wiadczenia i wszelkich innych szczegóÅ‚owych kryteriów wymaganych dla techników.

2. Opis stanowiska i tworzenie profilu

Na podstawie wymagaÅ„ klienta usÅ‚uga rekrutacyjna tworzy szczegóÅ‚owy opis stanowiska pracy oraz profil idealnego kandydata. Obejmuje to niezbÄ™dne umiejÄ™tnoÅ›ci techniczne, wyksztaÅ‚cenie doÅ›wiadczenie i wszelkie inne odpowiednie kwalifikacje. 

3. Pozyskiwanie kandydatów

UsÅ‚uga rekrutacyjna wykorzystuje różne metody pozyskiwania potencjalnych kandydatów. Może to obejmować publikowanie ogÅ‚oszeÅ„ o pracÄ™ na portalach ogÅ‚oszeniowych, przeszukiwanie istniejÄ…cej bazy danych kandydatów, korzystanie z platform mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i tworzenie sieci kontaktów w branży. 

4. Weryfikacja kandydatów

W miarÄ™ napÅ‚ywania aplikacji i życiorysów dziaÅ‚ rekrutacji sprawdza i ocenia kwalifikacje, doÅ›wiadczenie zawodowe i przydatność każdego kandydata na dane stanowisko. Proces tworzenia krótkiej listy pomaga wyÅ‚onić najbardziej obiecujÄ…cych kandydatów, którzy speÅ‚niajÄ… okreÅ›lone kryteria.

5. Rozmowa rekrutacyjna

Serwis rekrutacyjny przeprowadza wstÄ™pne rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Rozmowy te oceniajÄ… umiejÄ™tnoÅ›ci techniczne kandydatów, umiejÄ™tność rozwiÄ…zywania problemów oraz zgodność z kulturÄ… i wartoÅ›ciami frimy.

6.Ocena umiejętności

W zależnoÅ›ci od charakteru stanowisk technicznych serwis rekrutacyjny może ocenić umiejÄ™tnoÅ›ci lub testy techniczne w celu oceny umiejÄ™tnoÅ›ci kandydatów w okreÅ›lonych obszarach.

7. Weryfikacja referencji i danych osobowych

Aby zweryfikować historiÄ™ zawodowÄ… i reputacjÄ™ kandydata dziaÅ‚ rekrutacji sprawdza referencje u poprzednich pracodawców i jeÅ›li to konieczne sprawdza przeszÅ‚ość kandydata.

8. Prezentacja kandydacka

UsÅ‚uga rekrutacyjna przedstawia klientowi najlepiej dopasowanych kandydatów wraz z ich życiorysami, opiniami z rozmów kwalifikacyjnych i wynikami ocen. DziÄ™ki temu klient może podjąć Å›wiadomÄ… decyzjÄ™ o tym, z kim dalej siÄ™ kontaktować.

9. Wywiad z klientem i selekcja

Klient przeprowadza rozmowÄ™ kwalifikacyjnÄ… z wybranymi kandydatami w celu dokonania ostatecznego wyboru. UsÅ‚uga rekrutacyjna może pomóc w koordynacji rozmów kwalifikacyjnych i przekazaniu informacji zwrotnej obu stronom.

10. Oferta pracy i onboarding

Po dokonaniu przez Klienta wyboru kandydata, usÅ‚uga rekrutacyjna uÅ‚atwia przygotowanie oferty pracy i negocjacje umowy. MogÄ… również pomóc w procesie wdrożenia, aby zapewnić pÅ‚ynne przejÅ›cie nowo zatrudnionemu technikowi.

11. Kontynuacja i wspracie

Po zatrudnieniu technika usÅ‚uga rekrutacyjna może nawiÄ…zać kontakt zarówno z klientem, jak i kandydatem, aby zapewnić pomyÅ›lnÄ… integracjÄ™ z firmÄ…. ZapewniajÄ… wsparcie i rozwiÄ…zujÄ… wszelkie potencjalne problemy, które mogÄ… siÄ™ pojawić.

Co powiedzieli nasi klienci

"Tincors przeniosło dwie giętarki oraz dwie maszyny do cięcia laserowego w naszej fabryce. Wszystko przebiegło zgodnie z planem, a pracowali dodatkowe godziny, aby dotrzymać wyznaczonego terminu."

Jose Torres 
Serrat

"Firma Tincors Å›wiadczyÅ‚a dla nas kompleksowÄ… usÅ‚ugÄ™ przeniesienia dwóch pras. Praca zostaÅ‚a wykonana na czas, z wykorzystaniem odpowiedniej technologii. Tincors solidnie i punktualnie wykonywaÅ‚ swoje zadania."

Radosław Jarząb
Schumacher Packaging

"WspóÅ‚praca z firmÄ… Tincors przebiegÅ‚a bez zastrzeżeÅ„. Pracownicy wykazali dobre zrozumienie tematu projektu i byli otwarci na sugestie Inwestora."

Adrianna Krzysztofik
BSH

Pozostańmy w kontakcie

Chcesz omówić swój projekt?

Kontakt

Tincors sp. z o.o.

​

Aleja Grunwaldzka 472

80-309 Gdansk, Poland

VAT EU: PL9571118998

Telefon

+48 884 044 444

​

Adres e-mail

info@tincors.com

bottom of page